lördag 14 juli 2012

God morgonJ
Vilken morgon solen skiner och det är vackert väder, för varmt men vem bryr sig bättre än regn varje dag…… men jag vaknade med världens migrän på min lediga dag puhuu…
Idag ska jag nog bara ta det lugnt, igår efter jobbet blev det shopping och besök på ”nail spa” för lite färg på naglarna och en mysig fika utanför dubai mall….





Tänkte på video inlägg till er söta läsare men tänker fortfarande på det, får se vad som händer.
Lite gott och blandat från Dermalogica blev det även igår i Dubai Mall, några produkter till mig samling. Älskar som sagt Dermalogica, men provar alla möjliga märken ibland men måste ha dessa produkter hemma.


 

5 kommentarer:

  1. Hej!! Jag undrar om du vet nåt om janmarini? Är det nåt som man ska prova? Kram

    SvaraRadera
  2. Kan du inte göra en inlägg på din makeup collection

    SvaraRadera
  3. Hej, vet du nåt om Jane marini? Har du hört nåt om produktern? Kraam

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej jag ska skriva ett inlägg om Jan marini produkter snart, så titta in på bloggen snart,
      jag har själv haft typ alla deras produkter och även gått på ett event som Jan Marini höll.

      Radera