söndag 1 juli 2012

SPA TIME


Hej sötnosar...

Veckan har varit galen med massa jobb och annat kul, här i Dubai är det nu 40 grader och galet kul då det är mitt i fest tider i alla "maller"...... då jag inte har tid över på mina lediga dagar då jag helst vill spendera dem med min prins charming, så det blev inte så mycket "spa tid", så imorse åkte jag på spa innan jobbet, då jag börjar 4 idag med massa möten och slutar 12 på natten så förtjänar en ansiktsbehandling och en "body scrub", det måste vara nära jobbet så det blev i Downtown.

såhär ser det ut utanför

Med Burj Khalifa som bakgrund


Jag fick inte ta bilder där inne, men så här ser det ut för er som vill gå till en riktig grym ställe för "pampering" .......we hardworking girls deserve IT:)





 Så här står det på deras hemsida, därför jag bokade en tid där:)

"Located in the centre of the city, The Spa is easily accessible and provides views of the tranquil Burj Khalifa Lake. Other facilities include a fitness centre with a personal trainer and an outdoor swimming pool. Members gain full access to the fitness centre, pool, and spa facilities. They can also enjoy a 20 per cent discount on all spa treatments, 15 per cent discount on personal training sessions and swimming lessons and 15 per cent discount on Food and Beverage outlets within the hotel"

8 kommentarer:

  1. har du plastikopererat dig?

    SvaraRadera
  2. hej
    kan du rekomendera en bra primer som är grym under smink under foundation.. loveeeeeeeeeee din blogg

    SvaraRadera
    Svar
    1. http://beautybysarafaily.blogspot.com/2012/04/dagens-sbclarins-primer.html

      Radera
  3. men du har MYCKET större läppar? Nåt har du väl injicerat? För jag kommer ihåg att du inte hade några alls när du bodde här i sverige, kände inte ens igen dig när jag såg dina bilder på bloggen.
    Bra blogg förreste

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahahha lilla gumman, alla människor förändras och så gör även du! och ifall du nu känner sara så vet du att hon inte opererat sig, annars känner du inte henne, plus du är en av dem som plockar fram 6-7 år gamla bilder på henne för sen peka ut massa små fel du tycker hon hade, som hon inte har idag...kan man vara mer patetisk....

      /sosssoss bästis

      Radera
  4. Hej söta du vem du nu en är, då du inte skrivit ditt namn, så självklart ska jag svara,
    jag vet inte exakt vad du menar med att du inte känner igen mig sen sverige??? hmmmmm okay! då jag inte gjort något, jag har ifall vi ska prata om 5 år till nu, så har jag alltid vägt 50-53 alltid haft långt mörkt hår och nästan aldrig ändrar så mycket med mig själv, då jag inte vågar, så fattar absolut inte vad du menar med förändrats, skulle du fråga mina systrar tex så skulle dem skratta åt dig.
    och angående mina läppar pleaseeeee hahahhah absolut INTE opererat! då frågan ovan handlade om operationer..... men vet att du är någon som känner mig. plus sedan jag bodde i sverie hahahah kan visa bilder på då jag bodde i sverige, vet inte vad du snackar om.
    Ha en grym dag och hälsa familjen;)

    SvaraRadera
  5. Håller med dig..herregud vad är det för fel på människor...
    men hon känner nog dig, tycker du är FAB and fuck the rest...

    puss och kram Linea

    SvaraRadera