fredag 13 juli 2012

*Plastik YES OR NO*


Jag får ofta frågan ifall jag någonsin har opererat mig,??!! Verkligen en fråga jag stör mig på, då jag inte förstår, för när man svarar nej så tror dem ändå inte på mig! och JAAAA jag blir ofta bjuden på event som har med plastikkirurgi att göra och vet mycket om detta ämne, men betyder det att jag har gjort massa ingrepp för det?

Jag har fått massa frågor på bloggen angående plastikoperationer och ifall jag har gjort några och en gång då jag la ut min mail adress på bloggen, så fick jag ca 10 frågor angående plastikoperationer, jag skrattade för mig själv och undrade varför tror vissa att man ljuger om sådant! Jag personligen har aldrig lagt mig under kniven!!!!!! Är 100% natural MEN är väldigt intresserad utav det och då jag har många vänner som gjort allt möjligt och även haft kunder som jag sminkat som är väldigt kända och opererat allt som går att operera, så har det blivit något jag har tyckt är kul och jag älskar att visa ser helt snygga ut efter,

Men vad som är as störande är att jag alltid får frågan om min näsa och det är så störande då jag själv hatar min näsa och tycker den är alldeles för stor, hahahhaha men andra tror jag ljuger om att jag inte har opererat den, det dem inte vet är att jag har massa problem med min näsa som jag ofta får bihåleinflammation och jag har svårt att andas genom näsan när jag sover.

Häromdagen satt jag med några tjej kompisar som har gjort några ingrepp och står för det och just lovvveee it…. Och vi diskuterade just detta vad vi kom fram till var.. vad jag/vi stör mig på mest i världen är när man talar om just plastikoperationer och EN person i rummet, är totalt emot det och pratar skit om mig bakom ryggen på mig om operationer jag INTE gjort! Och talar om för alla hur hon tycker ”naturlig skönhet” är vackrast och hur hon stör sig på såna tjejer och tycker dem är ytliga! Ni vet dem tjejer som dömer allt och alla, men efter något år iallafall ett tag efter så ser man plötsligt samma person operera sig och det ända hon bryr sig nu om är sitt utseende,,,hahahahaha

Jag blir lite stolt faktist att jag är en person som är stolt för allt jag gör och inte ändrar mina åsikter lika ofta som jag byter kläder!..... uschhhhhhhhhhh såna människor står jag inte ut med, som dömer andra för tex plastikoperationer och sedan gör samma sak själv……och det roliga!!! jag har aldrig gjort några ingrepp:)

Krammmmarrrrrrrrrrrrr och ta hand om er och pleasssseeee ändra inte er själva för andra för en vacker person börjar med att ändra sin insida inte utsida!

                                                                           &

Till er med dubbelmoral






5 kommentarer:

  1. heter avundsjuka! såna tjejer är patetiska, dem vågar inte säga till andra att dem är duktiga fina eller komplimanger överhuvudtaget, och dem har oftast dåligt självförtroende...

    SvaraRadera
  2. Fannnnnn vad jag diggar dig!!!

    SvaraRadera
  3. hahahahah håller med:)
    bästa bloggen..kan jag få din email?


    Mona

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du ser ut som en naturlig skönhet, aldrig skulle jag tro att du opererat dig. Du passar väldigt bra i "din näsa" eller vad jag ska säga haha men klart att du ska gå din egen väg, om du vill operera något så gör det, bry dig inte om avundsjuka tjejer, för det är de som alltid ska störa sig på vad folk gör. Jag gillar verkligen din blogg och efter detta inlägg kan jag säga att du är en skönhet på insidan och utsidan! :) Kan du inte skriva ett inlägg om hur man inte bryr sig om vad andra tycker och asså hur man får ett bra självförtroende? Inte för att jag inte har det haha men det skulle vara kul att läsa hur du har blivit den starka person du nu är :)

    SvaraRadera