söndag 20 januari 2013

*Kalla Sverige*

Jag vet att det har varit lite dåligt med bloggandet, men det har varit så himla mycket senaste, men nu är det lite lugnare. Vi är hemma i kalla Sverige just nu och det är verkligen något vi behövde, då jag saknar min familj och ska till Göteborg snart. Men alltså det är ju inte lite kallt, sjukt kallt, men inget att klaga på då jag stör mig på när folk brukar i Dubai på sommaren säga, fy vad varmt det är! 50 gånger på en timme, jaahh det blir extremt varmt i denna delen av världen då Dubai är öken från början så det är inte konstigt och Sverige har 10 månader vinter och 2 månader sommar, så varför klagar man. Men hela lilla jag, har märkt att det är kallt då håret blivit tråkigt och min hud är extrem torr men detta botar jag med mina magiska blandningar och krämer:) som jag delar med mig till er busungar.

Men alltså det har varit så mycket hemma i Dubai, vi köpte en massa nytt till lägenheten i Dubai och la verkligen massa tid på att få det som vi vill, och sedan blev det snabbt packa igen och åka till Sverige, så jag fick inte med mig allt jag ville, men det mesta var för sommar väder ändå, men jag skickade massa kartonger med hem fyllda med inredning för lägenheten, lite fint som inte går att köpa här.

Skriv gärna till mig om vad ni vill läsa om och självklart skriver jag massa skönhets tips och avslöjar produkter jag använder på andra. Jag har massa roligt som väntar då jag fick en bra nyhet idag som jag skriver om senare ifall jag inte är för lat. På flygplatsen fick vi som vanligt problem då vi hade för mycket med oss, och ändå fick jag inte med allt jag ville.

Jag lägger in lite bilder på flygplatsen, som senaste har varit en plats jag har besökt för mycket, med alla mina resor till Libanon, Qatar m,m. Men snart blir det en resa igen, just nu orkar jag verkligen inte, men men jobb är jobb:) Men för er som landar på Dubai flygplats från mellanlandning eller ifall ni åker till Dubai så missa inte deras tax free:) verkligen en godis butik för oss tjejer:)

Kramar på er finaste, och extra kramar på er som mailat massa fint Stort tack!


 

Självklart finns det MAC också:)


Det blev även massa fint från Armani




Ett måste när man är på flygplatser är att köpa med sig Lancome mascara


Detta fick följa med hem från MAC, det var inte planerat att jag skulle handla, men så är det ju alltid:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar