söndag 27 januari 2013

*Just Another Day*




Look back & get Experience!
Look Forward & See Hope!
Look Around & Find Reality!
Look within & Find Yourself.




Idag var jag på ett jätte viktigt möte, som jag kanske kan berätta om senare, jag fick även reda på att en jätte känd artist från Libanon kommer hålla en konsert i mars i Sthlm och hon visste inte ifall jag skulle kunna åka så hennes ”manager” kontaktade aldrig mig, tråkigt!





Efter mitt möte promenerade jag på Birger Jarlsgatan i det sjuka vädret tänkte jag samtidigt på varför inte ta en tjej resa, ska kolla med syrran ifall hon är sugen, hmmm Turkiet eller Egypten, men nog inte Egypten då man måste respektera folket just nu för det dem går igenom och inte semestra där och låtsas som inget händer i landet politiskt och då jag följer det politiskt så hade jag hellre varit med och demonstrerat än att semestra där, så tankarna går nog åt Turkiet… 

 Syrran när hon var i Turkiet senast....Älskar henne till månen och tillbaka, verkligen mitt hjärta är hon:)

Något inte för långt bort..och medans jag tänkte gick jag förbi LV butiken i stan och kunde inte hålla mig, så jag gick in ”bara” för att titta! Nää ingen resa nu tänkte jag, 2 bags senare.  Jag brukar inte handla i vissa butiker i sthlm, alltså butikerna med dyrare märken, då jag tycker att servicen suger ärligt talat, säljarna vill inte jobba helt enkelt, hemma i Dubai är det så annorlunda med servicen,  senast då jag var inne på Chanel i Dubai mall för att köpa en väska så bjöds vi på dricka och en väldigt vänlig säljare och inte ett ful attityd som många säljare kan ha i dem mer ”exklusiva” butikerna i stan.



Nu måste jag städa efter mig i köket efter maten, för er som inte vet är jag grym i köket:)

Är ensam så det blir högsta volym till denna låt samtidigt som jag städar....

SMILEEEEEEE AND SPREAD LOVE





11 kommentarer:

  1. I love Tamer Hosny:)

    SvaraRadera
  2. vilken vacker syster du har

    SvaraRadera
  3. Finaste systrarna i stan:)
    kärlek till er saknar dig sara

    /R

    SvaraRadera
  4. Hej Vackra Sara! Jag har en fråga och hoppas du svarar! jag undrar vilken klinik i stockholm du rekomenderar alltså som utför filler laser osv, det finns så mycket man blir förvirrad! är det något ställe du kan tipsa mig om pretty please!

    SvaraRadera
  5. step by step clinic har jag hört är bra :)

    SvaraRadera
  6. Har du bara en syster? Trodde det var två:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp jag har 2 systrar, två helt underbara och vackra systrar:)
      Vänner som alltid finns där för mig, mina partners in crime:)

      Radera