fredag 1 juni 2012

*Workaholic*

Hej mina sexiga läsareJ

För det första jag veeeeeeeeeetttt har varit jätte dålig på att blogga dessa dagar, men jag visste verkligen inte vilken ”Workaholic! Jag egentligen är…. Har jobbat för mycket, lovat lite för mycket och då måste jag verkligen göra det jag lovat, makes no sense!? Som tex lovade en kompis här nere som är från Sverige men hon förlovade sig här i Dubai och dem hade en jätte fin förlovningsfest på Burj Khalifa, så lovade att sminka henne och självklart så dum som jag är så jobbade jag hela den dagen. Men vad gör man inte för sina vänner, tog en taxi till hennes hotell och sminkade henne och hjälpte även till med hennes hår, då frisören var knäpp och inte riktig förstod hur hon ville ha det. Sen blev det snabbt tillbaka till jobbet och dagen efter på kvällen så blev det parmiddag så hektisk schema som vanligt! Saknar att bara få sitta hemma och mysa och inte behöva tänka på massa saker, men ska inte klaga älskar mitt jobbJ  blir jätte sorgligt att behöva lämna ifall jag skulle flytta hem till Sverige igen.
Föressten snart är det ”Dubai Summer Surprises 2012” det är en månad men massa event runt om i Dubai och massa rea i alla butiker… så då är det shopping som gällerJ då har man en ursäkt för att shoppa löjligt mycket!

“Dubai Summer Surprises (DSS), the region’s most awaited summer entertainment and shopping fiesta, is back again for its fifteenth edition in 2012. The event will be held from June 14 to July 14” http://www.dubaievents.ae/en/event/events/dubai-summer-surprises-2011.html

Så nu ska jag mysa med världens finaste man och titta på nya säsongen utav keeping up with the kardashians!!!, han tycker också om programmet, jag tvingar inte honom J  




personligen så just lovvvveeeeeeeeeeee  programmet! Har sett alla säsonger som den nörd som jag är, men är så kul, plus så kollar jag oftast på deras hår och smink och inspireras utav det, senare när jag sminkar andra.

sååå jag och mina systrar, så töntiga när vi är med varandra, vi blir skitungar all over again!





Se nu till att ha en mysig fredagskväll....




6 kommentarer:

  1. jag älskar den serien! jag undrar ifall du kan tipsa mer om kardashian inspirerad smink?
    och även undrar vilken ögoncreme du använder?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut det ska jag göra!
      Jag använder Dermalogicas har 2 st olika från dem, sedan blir det massa andra också, då jag alltid är på jakt efter det bästa inom skönhet:)

      Radera
  2. Vad jobbar du egentligen ,med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Jag jobbar för Victoria`s secret här i Dubai, är försäljningschef för den första "Flagship" butiken som kommer öppnas här i Dubai, och på sidan om så är jag make up artist...

      Radera
  3. så imponerande...är det lätt att hitta jobb i dubai???

    /Nina

    SvaraRadera
  4. skriv mer om hårvård:)!!!!!
    älskar dina tips på hårvård!!!!!

    SvaraRadera