torsdag 7 juni 2012

*Helgen börjar!!!! Med både bra och dåliga nyheter*


 Idag var det sista dagen på veckan, imorgon är jag ledig och det ska bli massa kulJ
Då jag nästan aldrig tar ledigt så försöker jag göra så mycket som möjligt när jag är ledig. Bra nyhet-------- ska bli en tur till en små kändis, hotell och se vad hon vill ha för sminkning till ett event! Jag vill även säga att jag inte vill lägga ut bilder på ”kändisar” då jag har gjort det 1 gång och fick problem för det, då det var en osminkad bild och hon blev upprörd! Så lärde mig en läxaJ Dåliga nyheten idag är att fick jag reda på att jag behöver glasögon! Det ända jag tänkte på var FANNNN FANNN OCH FANNNNNNNNNNNNNNNN hatar glasögon! Hur detta ska gå! Uschhhh förstörde verkligen min dag, så är på jakt efter glasögon, har sett några från Cartier och Chanel som var snygga, men inte på mig, I hateeeee it….puhhuuu…

Det blev en tur på Emirates mall och stor shopping ifrån Mac, gör ett inlägg om det senare…


Sedan blev det massa ärenden, föressten det är snart dags för Dubai summer suprises och efter det så är det Ramadan, då är det väldigt speciellt här i Dubai mycket olika regler som gäller då, som t.ex. ingen mat på allmän plats, och tugga tuggummi osv….

 Så nu ska jag förebreda lite skönhetstips till er snygga läsare!!!!!! Och efter det ska jag iväg och mata några hemlösa katter:), mina små bebbissarrr…












Loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee




2 kommentarer: