måndag 18 juni 2012

*GUERLAIN SAMARBETE MED PUCCI*


*Pucci For Guerlain*

Samarbetet i sommar, Guerlain och Emilio Pucci, har orsakat uppståndelse och väntan var värt det, är kollektionen helt enkelt FABULOUS!

2012 smink kan inte få bättre! Färgerna är sååååååååååååååå fina jag hittade inget negativt med kollektionen, skriker verkligen sommar om kollektionen och i snygg pucci design. Jag känner verkligen att den här samlingen  kommer att bli en hit speciellt för att förpackningen är inspirerad av Emilio Pucci: s Winter Capri tryck. En av min favorit produkt är Bronzing Pudret & rouge (det är halv bronzer och hälften rouge), Jag har provat Guerlains Kajal och den är jätte, jätte bra. Det finns även massa fina läppglans, allt skriker verkligen sommar och tro mig köp din favorit, du kommer inte bli besviken!:)












”Finns nu i butikerna, här i Dubai i alla fall”

 Denna pärla är min favorit, pudret är mycket mångsidigt och kan användas på massa olika sätt. För en naturlig effekt, applicera du bara den mörka skuggan över hela ansiktet. För en ”bronze look” hy, blanda dem tre rouge nyanserna och borsta dem längs toppen av dina kindben för att skulptera ditt fina ansikte!




Så inga ursäkter i sommar för att inte ha en beautiful look:)

4 kommentarer:

  1. Hej
    sara tack för dina tips och stund
    kan tänka mig många tjejer är avundsjuka på dig:)
    men själv tycker du är super, då vi träffades och önska min brors fru var som dig hahahaha:)

    pusss Louise

    SvaraRadera