söndag 24 juni 2012

FÅ SALMA HAYEKS HÅR


*Salma Hayeks hemliga hår behandling*

Hej mina sötisar, idag ska vi tala om kändishårJ kändisar är de som gör allt möjligt konstigt för att hålla sitt hår så friskt som möjligt! Dom utsätts för otroligt många skönhets hemligheter och tips och naturligtvis är det mitt jobb att försöka avslöja varenda en till er!!!!  Jag upptäckte nyligen en hårmask som en jätte vacker kvinna brukar använda, Salma Hayak talar jag om och jag tänkte, visst varför inte prova! Då ni vet att jag älskar stå i köket och hitta produkter som förbättrar kvaliteten på mitt hår som just nu faller av från mitt huvud! Så provade detta i 2 veckor, jag vill helst prova allt innan jag tipsar erJ och kan säga en sak…OTROLIGT,,,,,fick len och glänsande hår! Och hoppas det även funkar på er.



Detta Behöver ni för Salma Hayak hår mask:
 *1 mossad avokado
*Halv kopp mandelolja, se till att det inte blir för löst!

 Rör allt i en skål och applicera direkt på ditt hår! Sätt upp håret, jag brukar rulla några varv plastfolie runt håret för värme, och låt sitta i håret 15 minuter, det kan du känna av själv prova dig fram hur länge du kan ha det i håret för bästa resultat! Och tvätta sedan håret som vanligt…
*Kramar på er världen finaste läsare*



one Juicy Beauty Gossip at a time…. Xoxo my beautiful readers:)


3 kommentarer:

  1. va roligt ska provas:)
    verkligen kär i din blogg!
    /Anna

    SvaraRadera
  2. berätta mer om ditt liv i dubai:)
    så imponerad utav det du gör... och vill veta mer:)

    SvaraRadera
  3. Detta ska jag verkligen testa...
    loveeeeeeeeeeeeeee din blogg

    SvaraRadera