måndag 18 juni 2012

*Shoppinggg och shoppinggg och lite mer shopping*


Hej från soliga Dubai….

Verkligen för varmt just nu, men klagar inte älskar att  vakna upp på morgonen och se havet  och solen som Skinner varje dag, ringde pappa och han sa att det har regnat och varit molnigt hela veckan så klagar inteJ 
Ifrån min balkong
”Dubai summer surprises”, började för några dagar sedan och alla ”maller” i Dubai har öppet till 12 på natten, så det har varit extremt mycket  shopping, men typiskt mig som alltid drar sig till det som inte är rea på, men hittade massa fint som tex klänning från Missioni för halva priset och det var en ny kollektion så det finns massa grejer man kan hitta under festivalen!

Det har även varit massa jobb, jobbar som en galen person då Victorias Secret har sin galna rea imorgon, så har varit upptagen med att ordna allt till imorgon, har varit i Kuwait och Qatar pga den nya butiken vi kommer öppna, då jag är försäljningschef så har jag för mycket att göra, men det blir ändå massa kul som jag klämmer in då och då, för det finns inget viktigare i livet än att ta vara på livet, men ibland känns det som det blir extremt mycket jobb. Jag har världens bästa man som alltid överaskar mig med massa kul som jämnar  ut alltJ idag blev det upp tidigt och vi åkte till Ibn battuta mall för lite ärenden och sen Emirates mall och självklart tog jag lite bilder för er att se från bilen, vet att jag har varit dåligt med bloggen men ska bättra mig promise!!. Så nu ska jag göra mig iordning för ska iväg ut på fika med några kompisar och sedan blir det en sväng till jobbet.













Tåget i Dubai


Emirates mall



Talk to you laterrrrr byeeeeeeeeeeeeeeeeeee





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar