torsdag 3 oktober 2013

*Renaissance Clinique*



En klinik som jag skulle rekommendera till er är Renaissance Clinique på strandvägen
Som är Stockholms bästa klinik, jag kan nog säga att Christian Montroyal som är VD för företaget har inte bara en erfarenhet som är stor utan en smak som jag verkligen gillar, han vet verkligen vad som är vackert och vad som är ”to much”, och tjejerna som jobbar hos honom är super trevliga och ger en trygg och trevlig upplevelse, jag var där häromdagen och dem visade alla laser maskiner som dem har på kliniken, behandlingar som bara kan hittas hos  Renaissance Clinique.

http://www.renaissanceclinique.com/


Jag själv har aldrig opererats, men jag försöker ta hand om min hud med behandlingar, men jag har sett resultat av andra tjejer som har gjort lite roliga operationer och även fillers, det har varit väldigt naturligt och så himla snyggt gjort! Du skulle inte bli besviken mer än så kan jag inte säga, jag kan nog vara lite fräck och säga att det är den bästa kliniken i stan.

”Jag brukar få många frågor utav er om tips på ”skönhets” ställen i stan, allt från frisör till kliniker 
och självklart får ni det utav mig, ifall ni bokar en tid får ni gärna maila och berätta om din upplevelseJ






Sedan kunde jag inte hålla mig så det blev shopping på  NK, det blev en  väska som fick flytta in med sina andra glamorösa vänner i hyllan hemma:) Jag lovade mig själv att inte shoppa för mycket då jag gillar att handla utomlands. Jag tittade även på Michael kors klockor, riktigt snygga klockor och väldigt bra priser, men kan inte bestämma mig för vilken jag ska ha, Jag hade på mig min mans Patek philippe klocka idag. Jag brukar låna hans klockor, jag tycker herr klockor är så mycket snyggare och då han samlar på klockor och har en samling som är ganska imponerande så brukar jag låna utav honom:)  Näää nu ska jag laga mat och ringa min kompis så hon kan komma över och äta lite gott:)  



Kramar på er sålänge!!!!! Ta hand om er


Min favorit mascara just nu är Le Volume De Chanel  loooveeeee it:)





8 kommentarer:

  1. Arabic princess:) Love your blog! I need to translate but it works pretty good!

    hugsss & kissess from Lebanon

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hundreds of hugs and kisses to beautiful Lebanon!

      Radera
  2. Kan du skriva mer om smink då jag vet att du är grym på det:) jag vill också tacka för min sminkning!

    Du är verkligen en jätte fin person!

    Kramar jobbiga Kikki:)

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jag ville skriva till dig och tacka för tipset, jag var hos Dr Christian och älskar mitt resultat han är verkligen magisk och riktigt duktig. Kan du inte skriva om olika behandlingar dem gör??

    SvaraRadera
  4. Absolut bästa kirurgen i Stockholm! Kanske hela Sverige?
    Jag har varit på 4 olika kliniker för att reparera vad andra hade förstört och för första gången i mitt liv är jag nöjd med mina bröst. Jag fick betala hundratusentals kronor hos en massa kirurger som bara ville bli av med mig efter de var klara med operationen. Christian tog hand om mig och följde upp mig i flera år för att se till att jag verkligen blev nöjd, känns inte alls som han bryr sig om pengarna utan bara patienterna. Gott om tid för mig som patient och konsultationerna som jag gick på (3 stycken) behövde jag inte betala för, han kanske är för snäll men jag skickade ditt en present i alla fall för att visa min tacksamhet :) Du är bäst Dr. Montroyal och alla mina tjejkompisar går till dig nu :) KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Fina Janna

      Förlåt för sent svar, då jag har inte gått in på bloggen nu på 1 år och plötsligt fick för mig att gå in, då jag ska börja skriva igen:) och såg din kommentar.
      Jag är sååååååå glad att bästa konstnären Christian som jag kallar honom kunde hjälpa dig, själv är jag inte opererad, men skulle rekommendera honom till alla!! Han utför "magic" med sin otroliga kunskap och smak, och hans service ska vi inte ens prata om, då det är svårt att hitta en klinik som tar hand om sina patienter på samma sätt som Dr. Montroyal.
      Du får gärna hälsa från mig, skulle göra mig jätte glad:) är inte hemma nu, men när jag kommer tillbaka ska jag hälsa på fina Christian:)
      Nu blev jag jätte nyfiken över ditt resultat:) Du förtjänar ett super bra resultat efter det du gått igenom!
      Du borde frågat mig från början vem du skulle gå till hahahahha:)

      Kramar på dig Janna

      (Hoppas du ser detta då jag vet att det är sent svar)

      Radera
  5. Hej fina sosso

    Jag vet att du inte skriver längre, men hoppas och önskar du kan börja blogga igen du är saknad:(
    Men jag hoppas du ser detta! Jag själv tog ditt tips och bokade tid hos Dr Montroyal, och har aldrig varit såhär nöjd!!!!! Tack för tipset och nu går både jag och min mamma till honom:)

    Puss

    SvaraRadera