lördag 14 september 2013

*The Best Nail Polish……. EVER!!!*




Letar du efter det bästa nagellacket, så kan jag säga efter provat 1000005564588 olika nagellack så har jag träffat miss perfectJ Guerlain nagellack.







Guerlain har kommit ut med en helt ny linje av nagellack och jag är säker på att många av oss väntade på detta:) hahaha lite töntigt men hallååå det är roligt med nytt:), nagellacken är inte så nya men har bara glömt att skriva om dem . 

Jag har alltid köpt Chanel och Diors nagellack, men nu när jag har testat Guerlain kan jag inget annat säga än att dem ser illa ut bredvid dessa nagellack, sorryyy but true..

Det bästa med nagellacken är penseln på nagellacket, dem har en exklusiv, extra bred och platt pensel, som gör att du får ett riktigt snyggt och proffsigt resultat, och du behöver inte gå över med penseln på nageln flera gånger för att få en snygg täckning. Den passar formen på nageln och ger den perfekta mängden nagellack .



*Kollektionen av deras underbara nagellack innehåller också en bas och Gel top coat, utformad för att stärka, förstärka och skydda nageln. 

*Baslacket är en mjölkaktig formel som ger den bästa basen för ditt nagellack

*Nagellacken innehåller inte formaldehyd

*Plus dem har den perfekta röda färgen ”121” sååååååååååååååå FAB  röd färg





Förpackningen är snygg och elegant. Jag är också mycket imponerad av hållbarheten och den snygga täckningen. Jag testar det just nu för att se hur länge det varar, fram till nu (3 dagar) ser fortfarande snyggt och helt ut och helt ärligt dem senaste dagarna har jag stor städat och lagat mat i massor och fortfarande lika snygga som första dagen så stort plus för hållbarheten


 Gel Top coat:

Låt oss tala om Gel top coat! "Gel top coats" är hett i år, massor av märken kommer ut med sin egna version av Gel top coats, men jag kan säga att denna från Guerlain är den BÄSTA på marknaden just nu..






Guerlains Gel överlack är hemligheten till perfekt manikyr och det enklaste sättet att få ett professionellt resultat. 

Gel ger dig mer än bara en glänsande yta på naglarna, de ger faktiskt mer av en salong finish på dina naglar och lägger lite mer dimension till naglarna. Texturen känns också tjockare än en normal top coat så den skyddar nagellacket lite extra.
Den skulle kunna torka lite fortare, men det är inte så konstigt då den är ganska tjock men den extra minuten för att det ska torka är värt det. och du behöver självklart bara ett lager.


Så JA:)!, jag är mycket imponerad av Guerlains nagellack. Det häftiga med dem är att vissa av dem matchar Guerlains läppstift hur snyggt som helst!







Så watch out Chanel och Dior, här kommer Guerlains Nagellack och slår ner er från första plats på nagellack:)



Ha en super bra kväll med massa Lördags godis:)








2 kommentarer:

  1. seriöst jag älskar din positivitet! Du verkar vara väldigt ödmjuk och ger tillbaka till världen :) ... tack för att du sprider beauty och glamour i min vardag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack vad gullig du är!!!!
      Jo det är så världen fungerar tror jag, att ger du till människor så får du det tillbaka! jag önskar jag kunde ge mycket mer, som att få öppna den där flickskolan som jag drömmer om:)

      Kramar på dig

      Radera