torsdag 11 oktober 2012

Hej på er sötisar

Det har nog varit den stressigaste veckan ”ever”, alltså mitt hår faller av pga all stress, med alla smink bokningar och mitt normala jobb, det är super kul med allt jag gör, både mitt jobb och alla jag får träffa och sminkaJ så klagar inte.

Snart är vi i mål utav öppningen utav våran butik Victorias secret i Dubai mall och Emirates mall, vi öppnar i november med en riktigt stor fest, en fest Dubai aldrig varit med om innanJ

Den dansande fontänen utanför Dubai mall kommer vara rosa och det kommer vara en lång rosa matta som leder några Angels, vi vet inte riktigt hur många än, men Victorias secret angels kommer komma för att öppna butiken i Dubai mall. Det kommer vara press från många länder och massa arbete för allt ska gå rätt till. Det kommer vara en riktigt grym dag. Jag önskade ni kunde vara medJ

Men något jätte kul händer på Söndag, min familj kommer till DubaiJ är överlycklig, min man och jag är så stressade då vi nyligen flyttat, jag kommer skriva mer om det senare, vi sålde och köpte en annan lägenhet, som vi super trivs i, ligger i Dubai Marina. Ifall ni är intresserade tänkte jag göra ett video inlägg till er från lägenheten så ni kan se min underbara utsikt.

Delar med mig lite bilder på när jag var på Souk madinat med min man häromdagen på middag, en plats ni måste besöka ifall ni åker till Dubai och restaurangen The Meat Co.










Kärlek till er alla.......
Måste sova nu, är jätte trött....God Natt & Dröm sött...

3 kommentarer:

  1. vart har ni köpt eran nya lägenhet? så coolt att du har du har i så ung ålder? är din man 65 eller? skojar... vet att du jobbar hårt!, kan du tipsa om hotell i Dubai och? är det dyrt och när är det bäst att åka till dubai?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig:)

      Nej min man är inte 65 hahaha... Nya lägenheten ligger på Dubai Marina, en riktigt fin plats att bo på ifall man även är på semester. Just nu är vädret underbart och kostar mycket mer än på sommaren, men då vill du verkligen inte komma då det är bastu väder.
      helt ärligt när det gäller hotell kan jag säga att det beror på ifall ni är en familj eller ett par osv, men JBR och Dubai marina är det bästa ifall du vill njuta av havet.
      Sedan har du Downtown då är du nära Dubai mall.

      kram på dig

      Radera
  2. Du är så vacker!

    SvaraRadera