lördag 20 oktober 2012

Hej mina gummorJ

Jag vet att jag har varit dålig med bloggen några dagar, men då min familj är här just nu på besök så är dem min prioritering just nu. Men jag lovar att det blir massa kul att se i bloggen snartJ massa tips som löser era skönhetsproblem och lite tillJ.
Jag har verkligen haft det så mysigt och mår bäst när jag är runt dem jag älskar, vet ni vad! Något jag måste säga är att jag insåg idag att livet är inget värt utan dem du älskar, visst det är något jag alltid vetat, men när man bor så långt ifrån sina nära och kära så känns det mer uppenbart vad som egentligen betyder något i livet. Jag tycker verkligen synd om människor som inte talar med sin familj eller inte har bra kontakt med dem, då jag inte tror livet är detsamma  utan sin familj. Nu var inte det detta jag skulle skriva om, men iallafall så kommer jag tillbaka till bloggen snart. Jag har fått massa frågor om mitt nya hem, så jag lägger ut lite bilder till er för att seJ
 



Från fönstret i vardagsrummet, väldigt nära stranden.


Balkongen
 

 kramar på er och ha en bra kväll:)

15 kommentarer:

  1. Vilken lyx jag blir avissss vill också ha det varmt och bo sådär

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker plats du bor på! Finns det hotell nära där som har samma utsikt?
    Jag undrar även ifall du kan skriva om solpuder och bästa sätt att applicera på kinderna och vilken solpuder rekommenderar du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej..japp det finns många hotell här med samma utsikt och även ännu bättre utsikt som "Address hotell".

      Radera
  3. Skriv mer om dina hemliga tips älskar varje gång du lägger in recept inlägg
    Verkligen stor fan av din blogg
    Kram/ S A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer massa tips snart:)
      tack!

      kramar på dig

      Radera
  4. Längtar tills du är tillbaka på bloggen...vill se nya inlägg varje dag:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska göra mitt bästa, tack för du läser bloggen!

      Loveeeee

      Radera
  5. Hur mycket skulle det kosta ifall man hyrde en månad vid ditt område! då vi är en grupp tjejer som ska åka ner och vill hyra i marinan! hoppas du svarar!
    tack för en bra blogg och väntar på dina inlägg:)

    /Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sanna!

      Vad roligt att ni ska på semester i Dubai:) min bror och hans fru åker också hit snart och dem tittar också på boende i samma område som vi bor i! Vi är precis vid stranden och 5 min från JBR så det finns massa byggnader och hotell att välja bland! men skulle ni hyra en lägenhet som våran skulle det gå på 25.000-28.000 just nu, då det är högsäsong i Dubai och det är som dyrast att åka till Dubai just nu. Även en anledning till vi köpte våran lägenhet så vi alltid har en plats att bo på då vi bor i Sverige men vill semestra i Dubai.

      Hoppas ni får en underbar semester tjejer!

      Radera
  6. Jag blir lika ledsen varje gång jag Går inpå dinblogg och inte ser ett nytt inlägg! Kom tillbaka!!:)

    SvaraRadera
  7. Kom tillbaka!:) så kul att läsa din blogg hoppas man ser nya inlägg snart!
    Jag har även en fråga, ifall du kan skriva om hur man lättast gör en snygg applicering utav solpuder och highlighter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I`m back:) tack fina!
      till din fråga så ska jag skriva om hur man skapar en snygg form på ansiktet med hjälp av solpuder och highlighter.

      Radera
  8. Kan du skriva om håravfall? vet att du är skönhets proffs och skulle uppskatta dina råd och tips!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Många frågar om håravfall, så ska absolut skriva ett inlägg om detta.

      Radera
  9. OMG vad lyxigt boende! kan du inte göra video inlägg!

    SvaraRadera