söndag 14 oktober 2012

*DIOR JUL KOLLEKTION*


"Now that Cinderella’s fairy godmother no longer exists, the couturier must be the magician"
-Christian Dior
 
 
Till Jul ska Dior släppa årets finaste kollektion ,verkligen en kollektion som måste ses! Speciellt ifall ni älskar guldiga och bruna färger på ert smink som jag! Jag fick se denna kollektion på eventet som Dior höll här i Dubai och jag blev kär i varenda produkt dem visade, men speciellt ögonskuggorna som kommer i Diors vanliga Ögonskugga palett med fem färger. Dem två är jätte fina
 
*524 Night Golds 
*764 Fairy Golds.
 
Även nagellacken och kollektionens läppstift, så chica och underbara färger som även kan bäras efter Julen.

Varje gång ett märke släpper en kollektion som tar ditt andetag ifrån dig är inte lika vanligt nu för tiden då alla stora märken gör "repeats"! av sina gamla produkter och då jag känner till mycket inom denna bransch så kan jag se när dem släpper produkter som egentligen är något dem redan gjort för ett tag sen, som då för mig inte kan kallas nytt! så när jag såg denna kollektion till Jul blev jag super glad verkligen en unik kollektion och super fina produkter.
Jag vet att jag låter super dramatisk, men när du älskar smink så mycket som jag gör så blir det lite Psyco varning ibland:) ni borde se mig när jag talar om politik.
Så nu har ni något jätte roligt att vänta på till Jul:)
Förpackningarna ska vi inte ens tala om, då dem är Perfekta, vackrare förpackningar får man leta efter. Samlingen allt som allt är bara fantastiskt! Definitivt något att bli uppjagad utav inom skönhet:)
 






Diors Jul 2012 makeup kollektion Grand Bal släpps för jul tider med massa guldiga och självklart röda färger, som dem flesta kommer bli kära i. Allt kommer vara Limited Edition så se till att köpa det ni blir kära iJ

15 kommentarer:

  1. Gud vad läckert...tack för du skrev om denna kollektion ska iväg till kicks och fråga när dem får in den:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. varsågod gumman:) hoppas du blir nöjd med det du köper:)

      Radera
  2. Hej jag har väldigt torrhy vilken av märkena skulle passa mig Jan Marini, Dermalogica eller kanebo?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Jag behöver helst se din hud, men helt ärligt är du torr och speciellt blir torrare nu på vintern så skulle jag säga att Dermalogica "torr serie" är räddaren i nöden på vintern i Sverige. Många av mina vänner har bytt till Dermalogica då jag tipsat om produkter från deras serie som hjälper torr hy.
      Jag har skrivit om Jan marini, läs det inlägget http://beautybysarafaily.blogspot.com/2012/07/jan-marini-hudvardsprodukter-one-juicy.html
      Har du fler frågor, så är det bara att fråga på.

      Radera
  3. BLOGGA MERA!! Älskar din blogg.. du är så fin både på in och utsidan <33

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, jag var lite nere, men dina fina ord fick mig att le..

      kram på dig

      Radera
  4. Hej sara

    jag förstår inte varför du förnekar att du fixat dina läppar. jag såg dig för 7-8 år sen och dina läppar va små då... de är ok att säga som de är men förstår om man inte vill tala om allt heller. speciellt då man bloggar men de är bilder och man ser de ...
    du va söt då och nu med så....

    peace

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig söta,
      Jag har inte ens svarat på frågan om läppar, för att ens förneka detta!!!! sedan har jag fått frågor om operationer och det är det jag svarar på att jag inte gjort några! kan du visa mig ett svar där jag skriver att jag inte fyllt läpparna!, plus det är inget jag vill skriva om då senast var 1 år sedan!, jag är en väldigt ärlig person, så var det du med och nästa gång kan du skriva ditt namn, ifall du verkligen såg mig för 7-8 år sedan:) sedan är det nästan töntigt att se tillbaka 7-8 år och säga så..

      Radera
  5. Du som är anonym här uppe förstår inte ditt problem är du så bitter å avundsjuk att du måste ta upp sånt skitsnack soo what om hon har bry dig människa sara skriver om smink livet i dubai och åsikter tips osv sen vad hon åt för fem år sen å om hon gjort läppar har du int med å göra så snälla ge dig /polaren

    SvaraRadera
  6. Jag såg Sara över 8 år sedan och hon är lika vacker idag som då!
    /R

    SvaraRadera
  7. Jag väntar också på denna kollektion! Tack för tipset:)

    SvaraRadera
  8. jag skulle gärna betala för att få mina läppar att se ut som dina!

    SvaraRadera
  9. Verkligen en bra blogg och du verkar vara jätte duktig på det du gör! men hinner du sminka nu när du jobbar på VS so mycket?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej...
      Tusen tack!
      Det blir mycket stress pga det då jag jobbar 2 jobb, men jag älskar det jag gör så det går, men ibland fattar jag själv inte hur jag hinner.
      Senast så sminkade jag Maya diab och då var jag på kontoret 8-4 och hos Maya på hotellet 5 och sedan hemma 11 på natten, så det blir sånna dagar men jag försöker få så mycket erfarenhet i min karriär så därför jag jobbar så mycket, då det heller inte är så i Sverige, så då kan jag vila.

      Radera