måndag 30 december 2013

*Ge din hud lite extra kärlek*




Under vintern blir man normalt lite torrare, men självklart måste just jag bli extremt mycket torrare speciellt ansiktet. Men då är det så viktigt att se till att du tar hand om huden, låt din hud alltid få fukt . Torr hud åldras alltid snabbare.

Jag älskar verkligen oljor och speciellt när man vill få sin ”Glow” tillbaka, hur snyggt är det att ha på sig sin nyårs klänning med torra knän eller armar, men ibland räcker inte en kräm utan en olja under ser till att du blir super mjuk och huden strålar. Jag brukar smörja in mig på kvällen och på morgonen vaknar man helt återfuktad och bebis mjuk.

Jag tycker om dessa två produkter just nu som verkligen ger ett underbart resultat.

Elemis japanese camellia oil & Clarins moisture rich body lotion



Vad jag gillar med Elemis japanese camellia oil är kvaliteten! Jag har en hel del mandelolja hemma i olika märken men denna är otrolig, den är jätte återfuktande och går rätt in i min hud! Det känns nästan som en torr olja, att den är laddad med hälsosamma söt mandelolja, betyder att den är bra mot torr hud och samtidigt är uppstramande
Oljan är helt grym att använda under graviditet! Förbättrar elasticiteten, stöder och ger näring till din hud. Bidrar till att förebygga hudbristningar och reducerar bildandet av ärrvävnad. Du kommer bli helt kär i denJ










Innan jag springer iväg, lite tankar:)

Nytt år och nya planer

Tiden går så fort och känns som det var nyår bara några dagar sedan, men funderade för en stund sedan om hur 2013 var och hur jag vill att 2014 ska bli, men jag är väldigt dåligt på att sitta och planera saker och ting i livet, jag tar en dag i taget och gör varje dag den bästa!
Men förra året var ett jätte bra år, men samtidigt med både upp och nedgångar, men visst är varje år en läxa. Man lär sig massa nytt! man växer som person och det bästa! Man skapar massa fina minnen med sina nära och kära, det bästa med 2013 var att jag tog ett jätte bra beslut som kommer förändra livet på ett väldigt positivt sätt, men är såååååååå glad över det och jag kan inte vänta tills jag kan berättaJ
Men jag kan nog skriva en lista på bra och dåliga grejer som hänt men ska inte tråka ut er.

Men detta år är mitt år!:) då massa fina planer väntar!


Gott nytt år på er fina människor där ute! Ta hand om er och ha en underbar nyår med era nära och käraJ



Så nu måste jag springa, jag och min man ska gå på par middagJ

Bamsekramar












10 kommentarer:

  1. vilket läppstift har du på dig???

    SvaraRadera
    Svar
    1. läppstiftet är från Dior Rouge N°999 deras klassiska röda, som är en jätte vacker färg, dutta på lite eller kör på några lager för kvällen jätte fint. Sedan har jag läppglans över bara lite och den är också från Dior.

      Kramar

      Radera
  2. Hej Sara
    Jag har kontaktat dig på din email! men du svarar inte? kan det vara så att jag har fel email!? kan du skriva din email? jag jobbar på en tidning och jag vill diskutera med dig om ett erbjudande?! Jag har skickat mina uppgifter, men jag kan skicka dem igen.

    SvaraRadera
  3. Du ser så vacker ut som alltid sara! till mina frågor:) vilka är ditt favorit schampo och Balsam? speciellt märke??
    Vilken foundation och puder använder du på bilden? det ser jätte fint ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej:) tusen tack!
      När det kommer till hårvård så använder jag ganska mycket olika märken, då jag har svårt att hitta det bästa för just mitt hår, men just nu använder jag "All soft" serien från Redken, men jag ska börja med märket Nioxin snart hört jätte mycket om det märket.
      sedan för lite extra volym kör jag med BIG från Lush.

      På bilden har jag foundation från Chanel vitalumiere & sedan ett transparent puder från MAC.

      Kramar på dig

      Radera
  4. Börja med videoinlägg!!! där kan du berätta om produkter och visa oss hur du gör m.m

    SvaraRadera
  5. efter min graviditet tappade jag jätte mycket hår, men det var inte det som gjorde mig mest deppig utan att mina långa ögonfransar som jag hade innan åkte av jätte snabbt och jag har jätte svaga ögonfransar nu! vad tycker du jag ska göra???
    Kramar på dig vackra människa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet du vad jag ska skriva ett inlägg om det, så titta in snart för det, men hoppas det hjälper dig lite iallafall. Det är ganska normalt att tappa mycket hår efter en graviditet, och ibland med rätt produkter och magic pills, så går det att stoppa det värsta,
      Men jag ska skriva om just ögonfransar snart för er som inte vill köpa tex revitalash

      Bamse kramar på dig

      Radera
  6. Var kan man hitta ditt armband???

    SvaraRadera