fredag 8 februari 2013

*HAPPYYYY FRIDAY Skönheter*




Idag sprang jag på massa ärenden och sedan blev det ett besök på Åhléns och efteråt handlade jag på Hemköp, då jag hade 2 tjej kompisar som var hos mig och vi hade så mysigt vi lagade mat tillsammans och skrattade så vi glömde bort tiden, men nu när jag är ensam hemma så är det jätte mysigt att umgås med vänner man inte träffat på jätte länge och snart ska jag äntligen till min fina familjJ

Men alltså kan inte hålla mig att inte skriva om idag, jag gick in på Åhléns i Solna och ni vet det är ganska stort så det är väl normalt att höra människor! Men nej då, jag går in och det är så tyst att man kunde höra folks tankar och VARFÖR ser folk så deprimerade ut?! Inte heller fick man ”Hej och välkommen” när man gick in i butikerna, sedan gick jag för att handla på hemköp samma där, värsta kön på båda sidorna och jag kan inte hålla mig för att observera köerna varenda människa ser helt deppig ut, och även här var det tyst och kassörskan såg ut som hon ville lägga sig och då jag säger HEJ tittar hon på mig och nickar. Jag gick därifrån och tänkte gud vad konstig dag, kom på varför jag flyttade utomlands. 

Men det blev detta med hem och sedan hämtade jag ut ett paket med produkter jag hade beställt. Jag får alltid massa frågor om hudvård och speciellt nu när det är vinter behöver man riktigt mycket fukt och ”Dermalogica's intensive moisture balance”  är en av krämerna som är jätte bra på vinter torr hud.

Origins drink up intensive overnight mask, jätte bra produkt som ger massor av fukt .
Dermalogica's intensive moisture balance  & Dermalogica intensive eye repair



Ha nu en jätte mysig fredagskväll med era nära och kära:)






7 kommentarer:

  1. skulle du kunna skriva om vilka foundation som är bäst??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmmmm kan räkna upp ganska många, men favoriten just nu är Diors nya Nude foundation, så naturlig och känns underbar på huden, men den är inte för den som söker en heltäckande foundation.

      Radera
  2. Är den masken bra ifall man inte är jätte torr ska man sova med den ändå?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är Bäst ifall du sover med den, då får du den fukt du behöver och du vaknar på morgonen med en hud som inte längre är törstig, men se till att ha en bra dagkräm.

      Radera
  3. Därför jag alltid tar min semester på vintern då det är så deppigt här,
    älskar din blogg:)

    massor av kramar/ LILLA NOA

    SvaraRadera
  4. Hilton hotell i Jumeirah beach eller Habtoor hotell i Marinan!
    tacksam för ditt svar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt klart Al Habtoor i Dubai Marina:) grymt lyxigt och nära till mycket

      Radera