lördag 23 mars 2013

Just Another Week...


Denna vecka har det varit massor att göra både på jobbet och efter jobbet! Men det har varit galet kul, då veckan kändes som en dag, helt sjukt snabbt gick veckan och är ledig i helgen, så det ska bli massa mys och god mat och ut och springa, måste röra på fettet känner jag. Och jag vet... alla klagar just nu men SNÄLLAAAA kan det bli vår snart!!!! Plus, så måste jag se till att få hem skickat lite grejer från min "walk in closet" hemma i Dubai! Snart blir det även en liten resa och ett frilans jobb jag ska göra som jag ser framemot. Men veckan på jobbet var det massor av utbildningar, speciellt Dior var extra roligt, då jag brukade jobba med deras smink och även blev sponsrad utav dem i Dubai. Många av er vill ha mer tips om smink så det kommer och självklart önskar jag, att jag kunde skriva 100000 inlägg per dag till er fina tjejer!

Kramar på er och ha en underbar helg:)



På YSL



På Clarins

Deras kropps oljor är sjukt underbara, jag köpte en direkt och verkligen något ni alla borde testa!

På Kanebo Sensai

Deras foundations har alltid varit en stor favorit!


På Dior





Lägg till bildtext


Deras nya singel ögonskuggor som du både kan använda torra eller med vatten för en intensivare look.
Nya färger på läpparna och naglarna kommer i April så håll ett öga öppet:)

Kollektionen som kommer ut i sommar:)

14 kommentarer:

  1. vilka fina färger dior ska få in för läpparna:)

    SvaraRadera
  2. Beautiful as Always! MISSSSSS you Sara!
    From all at VS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. MISSSSSSSSSSS YOU ALLLL MOREEEEEEEEEEE

      Radera
  3. Vilken BB creme är mest täckande från Dior?

    SvaraRadera
  4. Sjukt grym blogg! Så bra tips och fina texter! Keep up the good work.

    Lite nyfiken på var du kommer ifrån? Ursprung?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! så så mycket för dina fina ord! söt du är!

      Förutom Sverige,är jag från Mellanöstern också, den arabiska delen utav världen!

      Kramar på dig

      Radera
  5. jätte vacker ring! vilket märke är den från??? och pris vågar jag inte fråga om???? Gillar din blogg jätte mycket!

    /LOUISE

    SvaraRadera
  6. Äger ni lägenheten i Dubai!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Ja, vi äger lägenheten i Dubai, det kommer alltid vara vårat andra hem och jag är jätte glad att vi äger något där, då min man fortfarande jobbar där!

      Radera
  7. Är du kristen från Mellanöstern eller muslim? Nyfiken på om det påverkar livet i Dubai?
    Med vänlig hälsning, Sandra

    SvaraRadera
  8. Hej Sandra!

    Jag vet vad du menar, och nej det är inte ett land som har super stränga regler. Det påverkar nästan ingenting. Det är väldigt öppet i Dubai, visst ska du inte gå med bikini i butikerna på JBR men på JBR stranden kan du absolut bada, alla som åker ner brukar alltid fråga mig efter "Vad ska jag ha på mig? kan jag bära detta eller inte osv" alltså det är jätte dumt för man är så rädd för "arabiska" länder, att man direkt tänker på muslimskt land är såååå strängt och utan att hjälpa det får man dömande tankar! men det är samma sak i Beirut det är jätte öppet och så underbart att semestra där, men visst åker du längre bort utanför huvudstaden så blir det annorlunda! samma sak i Dubai, åker du till Abu Dhabi så är det mer "locals" som bor där så man ska respektera dem och kanske inte gå runt i "mini" kjol som visa turister faktiskt gör.
    Men annars det som man ska tänka på är att i "malls" ska man inte klä sig väldigt öppet, men då, menar jag linne som visar mycket och ett par jätte korta shorts! hoppas du förstår vad jag menar!
    Men det är underbart och det är kultur blandat med massor av Glamour och fina bilar överallt:)

    Men som jag alltid säger man ska alltid respektera platser man besöker i världen.

    Kramar på dig

    SvaraRadera
  9. Kan du visa mer bilder från Dubai dem olika malls m,m och tipsa om "TO DO LIST" skulle vara kul då jag och min familj ska åka på semester till Dubai om 2 veckor!
    Hoppas bara det inte är för varmt

    SvaraRadera