lördag 16 mars 2013

HEJJJJJIIIIHÅJJJJ

För det första NEJ jag har inte glömt bort er, men senaste tiden har varit kaotisk! Men på ett väldigt positivt sättJ Jag har skrivit på ett nytt jobb kontrakt och det är verkligen det jag vill göra just nu och ser en väldigt ljus framtid inom detta och är super glad! Men visst Dubai kommer alltid vara mitt andra hem och vi äger vårat hem där så det blir massor av resor dit och min andra halva jobbar fortfarande där! Men det känns så bra och jag kommer självklart inte glömma er och bjuda på massa tips och annat kul i vardagen.

Men dem senaste 2 veckorna så har det varit ”utbildning” visst jag har själv lärt ut om det mesta vi har gått igenom, men det har varit väldigt lärorikt och det bästa är att jag jobbar med väldigt sköna människor! Jag kommer även frilansa så mycket som det går, speciellt i sommar. Karriär är så viktigt tjejer och det ger så mycket tillbaka.













Chanels vår kollektion, jätte fina färger för både ögonen och läpparna har ni att se fram emot














soooooo True



Ha det bäst.............. 

4 kommentarer:

  1. Jag beundrar verkligen dig, men inte konstigt då jag känner dig och vet hur underbar du är och allt du hunnit göra i livet i så ung ålder

    Kramizzzz

    SvaraRadera
  2. Älskar dina inlägg, så hoppas du skriver mer och oftare:)

    SvaraRadera
  3. Du måste då vara grym på visa märken, tippppssssaaaaaaaaaaaa pleaseeee

    SvaraRadera
  4. Snyggggiinnggggg

    SvaraRadera