onsdag 31 juli 2013

Hejjjjjjj Long time no see… saknat erJ

Men det har varit mycket! jag vet nu klagar jag igen på all stressJ men nej nej idag är jag positiv som F*n, då jag ska njuta av det lilla som är kvar utav sommaren med nära och kära! Ska planera in massa kul, jag gör min sista sminkning imorgon på en jätte fin brud i Södertälje och sedan blir det inget mer. Som ni vet kanske så sminkar jag inte så mycket här hemma då jag brukade göra stora jobb utomlands som gick ut på att hänga med personen 2 -3 dagar sminka och styla och det gav mycket tillbaka ifall ni förstår, men att åka runt och sminka här är inte samma sak så gör helst inte det. Men jag fick en fråga ifall jag ville åka med, i mina ögon en av dem finaste tjejerna i världen på turné  "Myriam Fares", i Mellanöstern och jag tänker fortfarande på det då vissa saker har ändrats och jag behöver prioritera saker och ting.

Började morgonen med färskpressad juice, alltså vi är för lata, det är hur bra som helst och det är jätte gottJ och sedan gick jag och hämtade ett paket från kiosken och fick även hem ett paket igårJ


Fick hem min beställning på Dermalogica produkter, men den senaste tiden har jag blandat massor så ska även visa er jätte mycket nytt som är super bra hudvårds produkter.

 mmmmhhhhh bra för utsidan och insidan:) LOVEEEEEE it:)


Igår fick jag även ett jätte fint paket från mina VS kollegor i Dubai, alltså får man vara så olagligt snälla, jag har nog aldrig jobbat med så fina människor som är så fina på insidan och vi samarbetade så bra och verkligen tog hand om varandra, verkligen bästa kollegorna ever!!!  jag saknar dem verkligen och efter ramadan kanske vi sesJ




Dem hade skickat massa, men vill inte lägga ut bilder på det, känns lite Weird.



För er som frågar, Nej!!! åk inte ner till något land i mellanöstern just nu även länder som Egypten, för det första är värmen något man inte står ut med och sedan är det Ramadan just nu så det är olika regler som gäller, men i aug är det sååå fint då det firas stort och alla butiker har riktigt bra priser så det blir massa shoppingJ

Så nu måste jag springa iväg då jag ska på en baby showerJ




Pussss och kram på er finaaaaaaaa










14 kommentarer:

  1. Gud vilket fint hår du har, brukar du färga ditt hår??

    SvaraRadera
  2. Wowww vilket hår!! Dina recept verkar fungera

    SvaraRadera
  3. Kan du skriva ett inlägg om sunscreen och spf som e bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart kan jag skriva ett inlägg om just detta, men en som jag hade i sommar och som är en stor favorit är Spf från Clarins, jag har en väldigt känslig hud och klarar inte använda vilken spf som helt då jag får utslag av dem flesta. Så titta gärna närmare på solskydd från Clarins.

      Radera
  4. Vacker du är! En riktig skönhet, jag skulle vilja veta ifall du bär hårförlägning??

    SvaraRadera
  5. Jag vill veta meeerrr om produkter! lösningar på hår problem osv!! skriv oftare!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet att jag har varit kass på att skriva senaste tiden, men mycket har hänt, en stor händelse som har hänt är att min morfar gick bort och jag var hos min familj i 2 veckor och kom nyligen hem, det var en väldigt svår tid, det värsta var nog att se sin fina mamma så ledsen och hopplös, men måste även säga att jag lärde mig massor, så konstigt att vi människor måste gå igenom vissa händelser för att tänka efter.
      men självklart skriver jag igen när det känns inspirerande igen.


      Kramar

      Radera
  6. Jag vill också få VS grejer:)
    Jag åker till Dubai i dec, vilken VS butik tycker du att jag ska besöka? Eller ligger dem nära varandra!?

    Kramar på dig vackra människa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åk till både Emirates mall och Dubai mall, den i Dubai mall är större och har "Pink" Kollektionen!

      Ha en underbar semester!

      Radera
  7. Världens vackraste brud och starkaste jag å.min familj följer ständigt din blogg å alla dina tips u goo!!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. åhhhhh gud vad fin du är! Tack:) säg hej till din familj och tack för att du tog din tid och skrev!!!

      100000000 kramar på dig

      Radera