tisdag 18 juni 2013

HellojjjjJ

Jag har verkligen saknat skriva inlägg till er, men det händer massor, allt från… jag har fyllt årJ jag har varit på världens finaste prinsess bröllop, nej inte Madeleine utan min fina kusin, som gifte sig nyligen och var nog en av dem finaste bruden jag har settJ, mannen som reser till Dubai fram och tillbaka, men vad är livet utan lite kaos, nää inte lika kulJ
Jag har fått många frågor om att skriva tips om ”hot Spots” in Dubai och andra ställen i den arabiska världen och det kan jag jätte gärna göra, ge er lite rese tips!

Till er som vill ha mer skönhets inlägg så kommer det massor, jag fick en jätte rolig nyhet om ett jobb jag verkligen ville ha i sommar som är på två dagar ett ”frilans” jobb och jag fick detJ så är överlycklig och sedan är den massa andra sminkningar och mitt vanliga jobbJ

Och till dem andra som undrar hur jag kunde lämna mitt underbara jobb med VS i Dubai! Jag lämnade det aldrig på ett sätt jag har kontakt med dem än idag och det mitt mål var när jag flyttade till Dubai att bygga upp ett nätverk och ett hem, och joo det var väldigt mycket hårt arbete och slit tills jag byggde upp det jag hade där och andra jobb jag har gjort där. Jag kommer alltid ha en speciell kärlek till underbara UAE/Dubai och det kommer alltid vara ett andra hem, så man vet aldrig vad som händer i framtidenJ men just nu är jag glad i det jag gör och tar en dag i taget och gör det som gör mig lycklig, och tro mig jag har inte alltid levt så, första gången i mitt liv vill jag leva och göra det som gör mig lycklig och har världen finaste man som stöttar mig i alltJ



Igår hade vi även en helt sjukt rolig dag med min mans mormor och efter det träffade jag min yngsta!! Bästisar Lavonia & LauraJ och finaste BeriJ





Min yngsta kund:)



 It's starts with CHANEL:)




Japp Flickor är mycket roligare än pojkar:)



4 kommentarer:

  1. Gud vilken fin liten flicka!
    Kan du inte skriva om chanel rouge är dem bra:)?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är hon, verkligen den sötaste lilla tjej jag sett:)


      Chanel rouge är super fina och har en väldigt bra kvalité!
      och det bästa dem går inte sönder när du tappar dem, då dem är gjorda på det sättet:) min favorit färg just nu är färgen "IN Love" såååå somrig och fin:)

      Ha en bra dag:)

      Radera
  2. Vilka söta flickor:) läser din blogg och tycker att du ska skriva oftare:)

    Kramar från Örebro:)

    SvaraRadera
  3. Snacka om vackert hår...jag är så avisss

    SvaraRadera