onsdag 18 december 2013

My family home is built on Faith, Family & Friends

Hej

Jo ni det borde skrivas mer och det ska jag göra, men senaste tiden har det varit lite mycket, både psykiskt och fysiskt, jag har varit jätte sjuk nu ganska länge det kommer och går, super jobbigt, men det blev en liten tur till Göteeeeborg nyligen och det var helt underbart snacka om att den bästa medicinen är min mammaJ alltså det var inget hon inte lagade hon lagade allt gott vi åt då jag var liten till det min man älskar av hennes matlagning. När det kommer till mat är min mamma helt enkelt den bästa!:) Gordon Ramsay släng dig i väggen!:)

Man blir beroende efter man ätit min mamis mat. Min fina man var med vi bilade till Göteborg. Vi var bara där några dagar men det var den bästa helgen på länge! Jag hade verkligen saknat min fina familj men det gör jag varje sek, så det är inget nytt och så blev det en mysig middag med min storebror och hans vackra fruJ

Ibland behöver man verkligen ladda på batteriet med kärlekJ


Livet är skört och alldeles för kort, det är så mycket som har hänt detta år, personer har gått bort och andra har fötts. Men det jag vet och alltid försöker påminna mig själv om är att alltid hålla hårt om dem som är speciella för mig då man aldrig vet när en person kan ryckas bort från dig, sorgligt men sant.


Så håll hårt om era käraJ








 Underbara lillasyster fyllde 20 år igår:)







MY Twin sister:)




Loveeeee...... Denna månad 7 magiska år:)






Saknar brorsan


Hoppas vi snart igen ska åka på nya äventyr:) älskar att resa med er:)










4 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag och min familj ska åka till Dubai nu till nyår. Både jag och min syster läser din blogg och det skulle vara jätte kul ifall du kunna skriva ett inlägg om ställen som är populära under nyår. Vi har aldrig varit där innan.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ojojjoojjjj Gud vad roligt!!!!! Detta år är det BÄSTA året att vara i Dubai! för i år ska dem satsa riktigt stort!
      Dubai satsar på världsrekord för den storslagna fyrverkeri showen på nyårsafton, över Palm Jumeirah och The World öarna!
      Hoppas ni får en riktig magisk kväll:)

      3 platser där du kommer kunna se fyrverkerierna bäst på:)

      Palm Jumeirah & Madinat Jumeirah

      Downtown Dubai

      Dubai Festival City


      kramar

      Radera
  2. Du har verkligen en jätte fin familj

    SvaraRadera