söndag 22 september 2013

Halllojjjj

Vilken dag, jag vaknade jätte tidigt idag, runt 6 och var ute och sprang och sedan blev det frukost och ärende efter ärende.


Jag vill tipsa er om Laser Center i Solna, som jag har går till för att göra hårborttagning med laser, jag får alltid frågor om kliniker, salonger som jag rekommenderar och detta är en av demJ Riktigt trevliga tjejer som jobbar där och tar verkligen hand om er som kund, man känner sig super trygg hos dem, jag var hos dem senast igår och är super nöjd.


http://www.lasercenter.se/index.php

GIRLSSSS… alltså jag är tvungen att berätta till er om den nya Åhléns City! Alltsåååå WOWWW  vilken skillnad och det känns så lyxigt nu när vi äntligen har fått in märken som innan inte gick att få tag på. Det är mega stort, jag var som ett barn i en godis affär. Jag har jobbat med dem flesta märkena som finns nu i Åhléns och fick Bloomingdale's i Dubai Mall känslan!



"Bilder lånade från hemsidan"



Dubai Bloomingdale's







Självklart kunde jag inte hålla mig och shoppade lite gott och blandatJ




Och så råkade jag göra BIG Damage hos fina ChanelJ




One for me and one for the man:)




Det ända negativa med så stor yta, är att har man inte det viktigaste i fokus faller allt, och det är Service till kunden som verkligen behöver hjälp och det gäller att kunna inspirera kunden och det är det som saknas.  När jag jobbade för  Bloomingdale's  i Dubai innan VS, hade vi sån sjuk grym service att folk åkte långt för att komma och prata med tjejerna som jobbade där. Så det är viktigt men det verkar grymt bra av det jag såg idag, och för oss beauty freaks it`s  PerfectJ 



Så ska ni handla skönhet chek it out, men lämna mannen hemma för han kommer bli galen då en liten stund kommer bli timmar där inneJ

En unik skönhetsmiljö om 2500 kvm  • 350 kvm doftyta 
• 65 makeupartister
• 50 hudterapeuter och ett flertal manikyrister
• 20 doftexperter i doftrummet
• Frisörer och Personal Shopping (plan 4)
• Över 90 varumärken inom damdofter
• Över 60 varumärken inom herrdofter



Laura Mercier har fått sin första riktiga disk i Sverige, äntligen kan man köpa sin laura mercier secret camouflage concealer som är en av dem bästa concealers, när den tar slut.


Bobbi Brown, Byredo, Etro, Laura Mercier och Giorgio Armani Cosmetics, märken som jag tidigare handlade på nätet och utomlands finns nu härJ

Det finns även ett doftrum som är imponerande stort och jätte duktiga doft experter som jobbar där.



Bobbi Brown är ett favorit märke som jag sminkade många tjejer med och som jag köpte med mig massor utomlands då det inte fanns i Sverige, verkligen jätte kul att dem nu finns här


*I Dubai mall*





Så nu ska jag byta om och gå på en par middag:)

kramarrrrrrrrrrrr





7 kommentarer:

  1. Vad tycker du om dem nya kräm rougen från Chanel??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har nyligen fått prova några crème rouge från deras senaste kollektion och jag är såååå besatt! riktigt fina färger och hållbarheten är grym!!!

      Den smälter så vackert på huden, väldigt lyxig känsla! Pigmenten är fantastiska!
      You will love it:) som mycket annat smink från Chanel.

      Radera
  2. Vad roligt att du tipsade om en klinik! Jag ska gifta mig nästa sommar och jag letar efter ett ställe för att börja med hårborttagnings behandlingar, ligger dem i själva centrumet??

    SvaraRadera
  3. You have very Beautiful Eyes

    SvaraRadera
  4. dem är verkligen jätte duktiga jag har varit kund hos dem länge och älskar deras olika behandlingar dem har

    SvaraRadera
  5. Jag älskar när du skriver om dina "Skönhets platser" jag vill veta vilken hår salong du går till???

    SvaraRadera