söndag 12 maj 2013

Hejjjjjjj Long time no see girly girls:)


Jag vettttttt, jag har varit jätte dålig med skrivandet! Men det har varit sååå mycket att jag har velat dela mig själv i två delar ibland, men jag får skylla mig själv då jag bokar in mig på så mycket samtidigt och jobbar alldeles för mycket! Jag ska inte klaga, jag är lyckligast då jag har massor att göra, skulle bli galen ifall jag satt hemma hela dagen!  Men jag hoppas allt är bra med er!
Jag var nu senast i Danmark 2 dagar på utbildning med jobbet och det var så mysigt!:) och alltså tjejer vilken SHOPPING stad alltså! Jag kanske är lite efter, men Köpenhamn har sjukt bra butiker och älskar deras långa shopping gata ”Ströget” där man kan hitta Illum Bolighus, Royal Copenhagen och Magasin du Nord.
Verkligen ett paradis för alla shopaholicsJ

Så det får bli en mysig helg i Köpenhamn snart. Men annars har det varit massor av jobb och jag har bokat in massa roliga frilans jobb i sommarJ
Plus så fyller jag år snart också och då blir det massa kulJ Jag ska även planera att åka till Dubai snart, då lägenheten behövs kollas igenom och jag behöver se vad som behövs tas med till Sverige från min walk in closet, men det är ifall jag har ett liv, utanför jobbetJ och ifall min bror vill göra mig sällskapJ

Och till er som mailar såååååå fina mail, vill jag säga tusen tack till!!!  Några av er har verkligen gjort min dag då jag har läst era mail! Tack för ni tar er tid och frågar eller bara skriver fint! Uppskattas! ska ni veta och värmer i hjärtat! Min chef i Dubai skickade blommor till mig såååå söt, lite tidigt men att hon kommer ihåg att jag fyller år, så fintJ














Bamse kramar på er



1 kommentar:

  1. Kan du göra en topp 3, på Foundation!?
    Jag undrar även vilken bronzer som är din stora favorit!???

    SvaraRadera